Zápis č. 4 z výborové schůze Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s. U Korýtka ze dne 2. května 2024
Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka Ostrava – Zábřeh
se sídlem Antonína Poledníka 24/1, 700 30 Ostrava – Dubina
vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,
IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061, ID datové schránky: t48ujrs
Ostrava 11. května 2024
Příloha: 1/1
Zápis č. 4 z výborové schůze Základní
organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka ze dne 2. května 2024
Přítomni: viz prezenční listina
Ing. Milan Čechovský
Ø
přivítal
přítomné členy Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka (dále jen „základní organizace“),
Ø zhodnotil zasedání volební členské schůze. V Zápise ze zasedání volební členské schůze byly zveřejněné jednotlivé funkce členů výboru základní organizace,
Ø zhodnotil průběh dne 6. dubna 2024, kdy proběhlo spuštění pitné vody, brigáda a byl přistaven velkokapacitní kontejner:
Ø pitnou vodu se podařilo spustit bez větších problému,
Ø brigáda proběhla za vysoké účasti členů základní organizace,
Ø
velkokapacitní
kontejner byl naplněn nepotřebným materiálem do posledního volného místa. U
plnění kontejneru se negativně projevila činnost některých členů základní
organizace, kteří kontejner plnili nevhodným způsobem a odpadem. Nepotřebný
odpad házeli do kontejneru bez jakéhokoliv uvážení. Asi se drželi hesla: Já mám
vyhozeno a ostatní není můj problém. Však se to nějak a někdo vyřeší. Ano,
vyřešilo se to tak, že odpad v kontejneru se vytřídil a přeskládal. Železo
se dalo
do plechové boudy, směsný odpad do směsného kontejneru a kompostovatelný odpad
se částečně odvezl. Přeplněný kontejner byl následný den po přemlouvání řidiče
odvezen s tím, že jsme byli upozorněni na skutečnost, že příště tak
přeplněný kontejner nemusí odvést. Poděkování za vytřídění, uložení a odvoz odpadu
v kontejneru patří panu Jiřímu Havlickému,
Ø informoval přítomné o průběhu spuštění užitkové vody, které proběhlo následující týden. Spuštění neproběhlo bez problému. Došlo k prasknutí potrubí v čerpací stanici a taktéž k poškození několika ventilů na rozvodech. V čerpací stanici byl namontován nový vodoměr pro evidenci spotřeby. Za zprovoznění užitkové vody a rychlé odstranění závad na rozvodech patří poděkování panu Jiřímu Bočkovi a Davidu Cundovi,
Ø informoval přítomné, že dnešního dne byl vznesen dotaz na pana Pavla Kozáka, osobu odpovědnou za těžbu dřevní hmoty mimo zahrádkovou osadu, kdy budou pokračovat další práce. Pavlem Kozákem bylo sděleno, že práce budou obnovené do tří týdnů,
Ø dle požadavků členů základní organizace byla zajištěna dodávka hnojiva AGROHUM,
Ø dne 18. května 2024 od 14.00 hodin proběhne otevírání zahrádek v prostoru U dubu. Podrobnosti budou uvedené v pozvánce.
Ing. Anna Tichopádová
Ø děkuje všem členům základní organizace, že v termínu byly zaplacené platby pro „Vyúčtování nákladů za rok 2023 a poplatků na rok 2024“,
Ø informovala o změně smlouvy s ČEZ k dodávkám elektrické energie ze dne 3. dubna 2024. Smlouva byla prodloužena na jeden rok s částkou 7,67,- Kč/1 kWh. K uvedené částce budou připočtené další položky, jako je úhrada za jističe, distribuce a další poplatky spojené s prodejem elektrické energie.
Výbor
Ø bere na vědomí zhodnocení zasedání volební členské schůze,
Ø bere na vědomí informaci o zaslání potřebných materiálů k provedení změn v registraci základní organizace,
Ø bere na vědomí zhodnocení spuštění pitné vody, brigády a naplnění velkokapacitního kontejneru,
Ø bere na vědomí informaci o spuštění užitkové vody,
Ø schvaluje přihlášku za člena ČZS, z.s. a Smlouvu o podpachtu na parcelu evidenční číslo 52,
Ø bere na vědomí informaci o obnovení prací na těžbě dřevní hmoty,
Ø bere na vědomí a děkuje všem členům základní organizace za provedené platby pro „Vyúčtování nákladů za rok 2023 a poplatků na rok 2024“,
Ø bere na vědomí informaci o změně smlouvy s ČEZ.
Výbor žádá
Ø všechny členy základní organizace o pravidelnou údržbu vlastních parcel, přilehlých chodníků, cest a přidělených úseků mimo areál zahrádkové osady. Jedná se především o odstraňování plevele, sečení trávy a udržování čistoty,
Ø všechny členy základní organizace o dodržování co nejnižší rychlosti při průjezdu areálu zahrádkové osady motorovými vozidly,
Ø všechny členy základní organizace o dodržování zákazu volného pohybu psů v areálu zahrádkové osady,
Ø všechny členy základní organizace, aby
se přihlásili k realizaci zabezpečení činností potřebných pro chod
základní organizace. Zabezpečení
těchto činností bude součástí brigádnických hodin. Jedná se především o oblast
pitné vody, užitkové vody, webových stránek, úklidu sociálního zařízení, údržby
zeleně U dubu,
U čerpačky, prostoru před hlavní bránou, kontrolu oplocení a jeho opravu. Dále
pak v oblasti tzv. černých řemesel pro drobné opravy. Zájemci kontaktujte správce,
případně některého z členů výboru základní organizace.
Další výborová schůze základní organizace se bude konat dle potřeby.
Petr Říman, v. r. Ing. Milan Čechovský, v. r.
tajemník předseda