Výborovka 22.5.2021
Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka Ostrava – Zábřeh
se sídlem Antonína Poledníka 24/1, 700 30 Ostrava – Dubina
vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,
IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061
Ostrava 23. května 2021
Zápis č. 4 z výborové schůze Základní
organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka ze dne 22. května 2021
Přítomni: Hrčkulák Pavol
Řeha David
Ing. Čechovský Milan
Havlický Jiří
Omluveni: Ing. Tichopádová Anna
Hrčkulák Pavol
Ø přivítal členy výboru ZO U Korýtka,
Ø žádá všechny členy základní organizace, aby udržovali v dobrém stavu své pronajaté parcely a veškeré společné prostory, především pak příjezdovou cestu a chodníky před svými parcelami, které v mnohých případech zarůstají plevelem,
Ø v souvislosti s epidemii COVID 19 neproběhne otevírání zahrádek a dětský den,
Ø sdělil přítomným, že Vyúčtování nákladů za rok 2020 a poplatky na rok 2021 členů základní organizace byly zaplacené v termínu mimo parcelu evidenční číslo K5. Členka základní organizace byla vyzvána k provedení úhrady ve stanoveném termínu.
Ing. Čechovský Milan
Ø
sdělil
přítomným, že dne 05. 05. 2021 bylo sděleno notářskou kanceláří, že dědické
řízení ve věci nemovitosti na parcele evidenční číslo 53, nebylo doposud ukončeno. Pohledávka základní
organizace v dědickém řízení činí 4.662,- Kč za období 2020
až 2021,
Ø informoval přítomné o ukončeném dědickém řízení nemovitosti a následném postupu při předání parcely evidenční číslo 70,
Ø informoval přítomné o prodeji nemovitosti a předání parcely evidenční číslo 41 a 65,
Ø
předložil
přítomným k diskuzi návrh rozpočtu opravy WC U Dubu. Předseda
a místopředseda výboru základní organizace do 14 dnů navrhnou další firmy pro
případnou realizaci opravy WC U Dubu.
Jiří Havlický
Ø sdělil přítomným, že bude zveřejněn přehled o odpracovaných brigádnických hodinách v roce 2021 k datu 22. 05. 2021,
Ø požádal všechny členy základní organizace o aktivní přístup pro odpracování brigádnických hodin.
Výbor žádá všechny členy základní organizace
Ø pokud má některý člen základní organizace kontakt na stavební firmu, která by byla ochotna předložit rozpočet na opravu WC U Dubu, ať tuto informaci předá tajemníkovi,
Ø žádá všechny členy základní organizace o dodržování Obecně závazné vyhlášky Statutárního města Ostravy č. 4/2012 ze dne 1. 11. 2012 o zabezpečení veřejného pořádku omezením hluku. Výpis částí vyhlášky:
Článek 2 - činnosti, jež by mohla svou hlučností narušit veřejný pořádek nebo být v rozporu s dobrými mravy, je provoz či používání
a) sekačky na trávu,
b) křovinořezu,
c) kotoučové a motorové pily,
d) brusky,
e) rozbrušovačky,
f) pneumatického kladiva,
g) kompresoru,
h) vrtačky,
i)
střelné zbraně, pokud je používána
k rekreačním účelům, sportovním, výcvikovým
či zájmovým účelům,
j) zábavní pyrotechniky.
Článek 4 - každý je povinen zdržet se
a) o nedělích, státních a ostatních svátcích, o významných dnech a o dnech pracovního klidu,
b) od pondělí do soboty v době od 20.00 do 22.00 hodin,
c) v době nočního klidu,
činností blíže vymezených v článku 2 této vyhlášky.
Výbor základní organizace žádá všechny členy o maximální dodržování přijatých opatření v souvislosti s epidemii COVID 19 v areálu osady.
Další výborová schůze ZO U Korýtka se bude konat dle potřeby.
Zapsal: Ing. Milan Čechovský Pavol Hrčkulák
tajemník předseda