Výborovka 22.5.2021

Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.

U Korýtka Ostrava – Zábřeh

se sídlem Antonína Poledníka 24/1, 700 30 Ostrava – Dubina

vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,

IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061

 

 Ostrava 23. května 2021                                                                                                           

 

 

Zápis č. 4 z výborové schůze Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka ze dne 22. května 2021

 

Přítomni:                    Hrčkulák Pavol                   

                                   Řeha David             

Ing. Čechovský Milan

Havlický Jiří

Omluveni:                 Ing. Tichopádová Anna

 

Hrčkulák Pavol

Ø   přivítal členy výboru ZO U Korýtka,

Ø   žádá všechny členy základní organizace, aby udržovali v dobrém stavu své pronajaté parcely a veškeré společné prostory, především pak příjezdovou cestu a chodníky před svými parcelami, které v mnohých případech zarůstají plevelem,

Ø   v souvislosti s epidemii COVID 19 neproběhne otevírání zahrádek a dětský den,

Ø   sdělil přítomným, že Vyúčtování nákladů za rok 2020 a poplatky na rok 2021 členů základní organizace byly zaplacené v termínu mimo parcelu evidenční číslo K5. Členka základní organizace byla vyzvána k provedení úhrady ve stanoveném termínu.

 

Ing. Čechovský Milan

Ø   sdělil přítomným, že dne 05. 05. 2021 bylo sděleno notářskou kanceláří, že dědické řízení ve věci nemovitosti na parcele evidenční číslo 53,  nebylo doposud ukončeno. Pohledávka základní organizace v dědickém řízení činí 4.662,- Kč za období 2020
až 2021,

Ø   informoval přítomné o ukončeném dědickém řízení nemovitosti a následném postupu při předání parcely evidenční číslo 70,

Ø   informoval přítomné o prodeji nemovitosti a předání parcely evidenční číslo 41 a 65,

Ø   předložil přítomným k diskuzi návrh rozpočtu opravy WC U Dubu. Předseda
a místopředseda výboru základní organizace do 14 dnů navrhnou další firmy pro případnou realizaci opravy WC U Dubu.

 

Jiří Havlický

Ø   sdělil přítomným, že bude zveřejněn přehled o odpracovaných brigádnických hodinách v roce 2021 k datu 22. 05. 2021,

Ø   požádal všechny členy základní organizace o aktivní přístup pro odpracování brigádnických hodin.

 

Výbor žádá všechny členy základní organizace

Ø   pokud má některý člen základní organizace kontakt na stavební firmu, která by byla ochotna předložit rozpočet na opravu WC U Dubu, ať tuto informaci předá tajemníkovi,

Ø   žádá všechny členy základní organizace o dodržování Obecně závazné vyhlášky Statutárního města Ostravy č. 4/2012 ze dne 1. 11. 2012 o zabezpečení veřejného pořádku omezením hluku. Výpis částí vyhlášky:

 

Článek 2 - činnosti, jež by mohla svou hlučností narušit veřejný pořádek nebo být v rozporu s dobrými mravy, je provoz či používání

 

a)        sekačky na trávu,

b)        křovinořezu,

c)         kotoučové a motorové pily,

d)        brusky,

e)        rozbrušovačky,

f)          pneumatického kladiva,

g)        kompresoru,

h)        vrtačky,

i)          střelné zbraně, pokud je používána k rekreačním účelům, sportovním, výcvikovým
či zájmovým účelům,

j)          zábavní pyrotechniky.

 

Článek 4 - každý je povinen zdržet se

 

a)        o nedělích, státních a ostatních svátcích, o významných dnech a o dnech pracovního klidu,

b)        od pondělí do soboty v době od 20.00 do 22.00 hodin,

c)         v době nočního klidu,

 

činností blíže vymezených v článku 2 této vyhlášky.

 

Výbor základní organizace žádá všechny členy o maximální dodržování přijatých opatření v souvislosti s epidemii COVID 19 v areálu osady.

 

Další výborová schůze ZO U Korýtka se bude konat dle potřeby.

 

 

 

 

Zapsal: Ing. Milan Čechovský                                                                 Pavol Hrčkulák

  tajemník                                                                                         předseda