Máme pro vás připraven aktuálně zápis z druhé letošní výborové schůze naší ZO ze dne 27.února t.r.
více
Výbor ZO vám jako každý rok nabízí možnost objednávky hnojiva AGROHUM, přečtěte si bližší informace
více
Plán činnosti ZO na rok 2023
Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.
U Korýtka Ostrava – Zábřeh
se sídlem Antonína Poledníka 24/1, 700 30 Ostrava – Dubina
vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,
IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061, ID datové schránky: t48ujrs
Ostrava 24. března 2023
PLÁN ČINNOSTI NA ROK 2023
z členské schůze Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s. U Korýtka Ostrava – Zábřeh (dále jen „základní organizace“).
pro
ČLENY
1. V maximální míře dodržet finanční rozpočet ve výši 325 588,- Kč na rok 2023.
2. Zajistit v termínu od 1. dubna do 30. října 2023 malý kontejner na odvoz směsného odpadu.
3. Zajistit v jarním a podzimním termínu velkokapacitní kontejner na odvoz odpadu.
4. Zajistit v jarním termínu velkokapacitní kontejner na odvoz železného šrotu.
5. Zajistit dokončení opravy sociálního zařízení U dubu.
6. Zajistit dokončení opravy skladu k uskladnění náhradních dílů a pracovního nářadí (UNIMO buňka).
7. Zajistit dokončení opravy zastřešení v prostoru U dubu a přilehlých chodníků.
8. Zajistit potřebný materiál pro údržbu, opravy a chod základní organizace.
9. Zajistit odstranění nevzhledných betonových dlaždic a úpravu terénu u sociálního zařízení U čerpačky tak, aby se v uvedeném prostoru mohla sekat tráva.
11. Provést nátěr černou barvou (gumo asfalt) oplocení zahrádkové osady, mimo hlavní bránu, kde bude barva zelená. Materiál si zajistí členové základní organizace na vlastní náklady. Nátěr bude proveden v termínu do 31. srpna 2023. Je nutné zajistit přístup k oplocení, především v místech společných prostor.
12. Zajistit kontrolu rozvodu a uzávěru pitné vody v zahrádkové osadě proti jejímu úniku. Na základě kontroly rozhodnout o dalším postupu a navrhnout způsob opravy.
13.
Zajistit
kontrolu oplocení zahrádkové osady. Na základě kontroly rozhodnout
o dalším postupu a navrhnout způsob opravy, případně způsob provedení
rekonstrukce oplocení.
14. Předkládat výboru návrhy k vylepšení osady a aktivně se podílet při jejich realizaci.
15. Průběžně aktualizovat webové stránky základní organizace.
KOMISI HOSPODÁŘSKO TECHNICKOU – správce
1. Vést evidenci odpracovaných brigádnických hodin pro potřeby zpracování přehledu neodpracovaných brigádnických hodin.
2. Připravovat, organizovat a zajišťovat potřebné práce pro chod základní organizace, včetně přiměřené drobné údržby.
3. Provádět kontrolu a případně přiměřenou údržbu rozvodu pitné vody. Zajistit provedení ročního odečtu odebraného množství pitné vody pro potřeby vyúčtování nákladů.
4.
Zajistit provoz čerpací stanice pro rozvod
užitkové vody. Provádět kontrolu
a případnou přiměřenou údržbu rozvodu užitkové vody.
5. Provádět kontrolu a případnou přiměřenou údržbu elektrických rozvodů. Zajistit provedení ročního odečtu odebrané elektrické energie pro potřeby vyúčtování nákladů.
KOMISI KULTURNÍ
1. Uspořádat pro členy společenskou akci otevření a uzavření zahrádek.
2. Zajistit organizačně Den dětí.
3. Průběžně zveřejňovat aktuální informace k společenské činnosti členů základní organizace.
KOMISI KONTROLNÍ
1.
provádět v základní organizaci kontrolní
činnost v souladu s Metodickým pokynem
č. 1/2020 k činnosti kontrolních komisí v Českém zahrádkářském svazu,
z.s.
Za návrhovou komisi:
a) Předseda návrhové komise: Pflegerová Alena, v. r.
Člen návrhové komise: Mgr. Matoušová Věra, v. r.
Člen návrhové komise: Laníková Jaroslava, v. r.