ROZPOČET A PLÁN ČINNOSTI NA ROK 2024 ze zasedání volební členské schůze ZO ČZS U Korýtka, z.s. ze dne 22.3.2024

Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s.

U Korýtka Ostrava – Zábřeh

se sídlem Antonína Poledníka 24/1, 700 30 Ostrava – Dubina

vedená u Městského soudu v Praze, spolkový rejstřík, oddíl L, vložka 45463,

IČO 70935564, DIČ CZ70935564, číslo ZO 707061, ID datové schránky: t48ujrs

 

Ostrava 22. března 2024

 

 

ROZPOČET A PLÁN ČINNOSTI NA ROK 2024

 

ze zasedání volební členské schůze Základní organizace Českého zahrádkářského svazu, z.s. U Korýtka Ostrava – Zábřeh (dále jen „základní organizace“)

 

pro

 

ČLENY

 

1.         V maximální míře dodržet finanční rozpočet ve výši 206 000,- Kč na rok 2024.

         

2.         Zajistit v termínu od 1. dubna do 30. října 2024 malý kontejner na odvoz směsného odpadu.

 

3.         Dle potřeby zajistit v jarním a podzimním termínu velkokapacitní kontejner
na odvoz odpadu.

 

4.         Dle potřeby zajistit v průběhu kalendářního roku velkokapacitní kontejner na odvoz železného šrotu.

 

5.         Dokončit nátěr nosníků střechy U dubu.

 

6.         Zajistit potřebný materiál pro údržbu, opravy a chod základní organizace.

 

7.         Dokončit nátěr  černou barvou (gumo asfalt) oplocení zahrádkové osady, mimo hlavní bránu, kde bude barva zelená. Materiál si zajistí členové základní organizace na vlastní náklady. Nátěr bude proveden v termínu do 31. srpna 2024. Je nutné zajistit přístup k oplocení, především v místech společných prostor.

 

8.         Ověřit možnost napojení sociálního zařízení U čerpačky na užitkovou vodu. V případě kladného stanoviska toto napojení realizovat.

 

9.         Průběžně provádět kontrolu oplocení zahrádkové osady. Na základě kontroly rozhodnout o dalším postupu a navrhnout způsob opravy, případně způsob provedení rekonstrukce oplocení.

 

10.      Předkládat výboru reálné návrhy k vylepšení prostor zahrádkové osady a aktivně se podílet při jejich realizaci.

 

11.      Průběžně aktualizovat webové stránky základní organizace.

 

KOMISI HOSPODÁŘSKO TECHNICKOU – správce

 

1.         Připravovat, organizovat a zajišťovat potřebné práce pro chod základní organizace, včetně přiměřené drobné údržby.

 

2.         Vést evidenci o odpracovaných brigádnických hodinách pro vyúčtování úhrady
za neodpracované brigádnické hodiny.

 

3.         Vést evidenci spotřeby pitné vody a provést roční odečet pro vyúčtování nákladů. Provádět kontrolu a případně přiměřenou údržbu rozvodu pitné vody.

 

4.         Vést evidenci spotřeby elektrické energie a provést roční odečet pro vyúčtování nákladů. Provádět kontrolu a případně přiměřenou údržbu elektrických rozvodů.

 

5.         Zajistit provoz čerpací stanice pro rozvod užitkové vody. Provádět kontrolu
a případnou přiměřenou údržbu rozvodu užitkové vody.

 

KOMISI KULTURNÍ

 

1.         Uspořádat pro členy společenskou akci otevření a uzavření zahrádek.

 

2.         Organizačně zajistit Dětský den pro děti do 10 let věku.

 

3.         Průběžně zveřejňovat aktuální informace k společenské činnosti členů základní organizace.

 

KOMISI KONTROLNÍ

 

1.         provádět v základní organizaci kontrolní činnost v souladu s Metodickým pokynem
č. 1/2020 k činnosti kontrolních komisí v Českém zahrádkářském svazu, z.s.

 

 

Rozpočet a plán činnosti na rok 2024 byl projednán členy základní organizace s následujícím výsledkem hlasování:

 

Pro usnesení: 66                            Proti usnesení: 0                 Zdržel se hlasování: 0

           

 

Usnesení bylo schváleno 22. března 2024

 

Za návrhovou komisi:

 

Předseda návrhové komise:         Mgr. Věra Matoušová, v.r.              ……………………….

 

Člen návrhové komise:                 Jaroslava Laníková, v.r.                 ……………………….

 

Člen návrhové komise:                 Blanka Rusnoková, v.r.                 ……………………….